ABD’de ‘Hepatit A’ alarmı: Ölü sayısı 19’a çıktı

ABD’nin California eyaletinde Hepatit A salgınında ölenlerin sayısının 19’a çıktığı bildirildi.

BBC’nin haberine göre, yetkililer, California Valisi Jerry Brown’un acil durum ilanından bir hafta sonra Hepatit A salgınında 19 kişinin öldüğünü açıkladı.

Eyalette geçen kasım ayından bu yana çoğu evsiz 500’den fazla kişiye Hepatit A virüsünün bulaştığı ifade ediliyor.

Brown, hafta sonu Hepatit A salgınını önlemek amacıyla California eyaletinde Los Angeles, San Diego ve Santa Cruz’da acil durum ilan etmişti.

San Diego’da geçen ay Hepatit A ile mücadele kapsamında evsizlerin kaldığı sokaklar başta olmak üzere kentte bazı bölgelerin düzenli olarak çamaşır suyuyla yıkanması kararı alınmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.